Hétvégén Gyöngyösön rajzoltunk ismét. Ilyenkor ősszel rátartással kell indulni, mert Gödöllő után gyakran ködbevész az út. Most viszont a hajnal ezer színével szórakoztatott. Jóval hamarabb értem. Gondoltam körül nézek. Jóleső sétámon megállapítottam mennyire megszépült ez a város, és végül a buszpályaudvarral szemben egy nyugateurópai szinvonalú gyorséttermet találtam. Olyat ahova szivesen betér az ember egy jó kávéra, szendvicsre, salátára miközben várja a Mátrába induló járatot. Meglepetésem akkor lett teljes, mikor később megtudtam, hogy nem egy nemzetközi válalkozás profi gyönyszemében ínyenckedtem, hanem családi vállalkozás professzionalizmusával találkoztam. Szóval, ha arra jártok ne haggyátok ki!

Különösen a forró túrós sütit fagyival, erdei öntettel!

Manhattan Burger.jpg

Pont a lényeget felejtettem el majdnem: Manhatten Burger (Koháry út. 19) 

A bejegyzés trackback címe:

https://rajzoldmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr204909119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása